Aroma marketing în showroom este modul prin care afacerea dvs se poate diferenția de concurență și prin care puteți oferi clienților momente unice.
Când folosiți branding multisensorial trebuie luați în considerare o serie de factori cheie bazaţi pe cele 5 simţuri. Când reușiți să creați o legătură stabilă cu clienţii utilizând cel puţin trei dintre simţuri, puteţi spune că ați oferit experienţa perfectă!
Cum miroase o maşină nouă? Cu toţii ştim mirosul specific pe care nu-l putem recrea după. Cum mai mult de 75% dintre emoţii sunt generate de ceea ce mirosim, clienţii vor avea tendinţa să petreacă mai mult timp şi să plătească mai mult într-un ambient plăcut mirositor.
Fiți atfel, fiți showroom-ul pe care cei aflaţi în căutare de o maşină nouă îl vor alege.
Alegeți Aroma marketing în showroom. Alegeți ScentAir.
De ce să folosim parfum ambiental în showroom-uri?
Studiile arată următoarele aspecte:
- consumatorii evaluează produsele parfumate ca fiind de o calitate superioară
- 75% dintre emoții sunt generate de ceea ce mirosim
- consumatorii sunt mai dornici să cumpere și să plătească mai mult într-un ambient plăcut mirositor
- consumatorii își amintesc magazinele plăcut mirositoare